Tuesday, November 22, 2011

AKU DALAM BAHAYA???

heLlo2...
Adoi penat arini dari pagi sampai petang ade kelas memandu...dalam litar da bowsan la jln sme je an....(berlagak btul ko) hahahaha...tadi dapt g jalan raya ok la skit..yg penting xde langgar org..hohohoh

Actually bukan nak cter pasal kelas tadi cuma nak citer pasal tragedi di dalam kereta bersama Cikgu ku...ceritanya bermula daripada minggu lalu dan semalam apabila die menegur aku ade salah hantar mesej kat die..mak aiiii aku da tkut da mse tu...die ckap aku ade tertulis perkataan "SYG" dekat dlm mesej..adoiii2..

Bermulalah tragedi yang amat menakutkan...jeng jenggg....sila ikuti perbualan di bawah ini:

Cikgu   : Sayang, sayang ok?? (sambil gelak jahat)
Aku     :  Ha?? (Buat2 blur)
Cikgu   : Semalam awak hantar mesej SYG kat saye..betul ke tu?
Aku     :  Ish Cikgu sila abaikan...wat tak tau je mesej tu...saya salah taip la tu...
Cikgu   :  Ala abistu tak boleh la ni??
Aku     :  Ish tak boleh!! (konon2 tegas la ni)
Cikgu   : Teman tapi mesra pun tak boleh ke?? yela da ade orang sayang kan..
Aku     : Tak boleh tak boleh!! aah da ade org sayang...cikgu jgn la simpan perkataan SYG tu dlm hati...sy     
              silap hantar...
Cikgu   : Ala nak wat cam mane da tersimpan..asyik teringat je semalam...
Aku     : Jangan2 (sambil ketawa takut)

Tiba di kawasan perumahan yang sunyi kiri kanannya..hutan tebal dikiri kanan...

Cikgu   : Ayu!!  Sekarang kita ada peluang...
Aku     : Peluang?? (muka blur + takut gler)
Cikgu   : Yela sekarang kita dah berdua jadi ada peluang untuk awak..awak nak tak??
Aku     : Hee (gelak macam tak gelak tapi macam nak nangis) (terdiam membisu)
Cikgu   : Sekarang kita dah berdua jadi saya nak bagi awak peluang "bawak kereta ni"...
Aku      : Ha (Tetibe muke berubah ceria)
Cikgu   : Sekarang saya bagi awak bawak kite ni sampai rumah awak...nak tak???
Aku      : Nak33333 (mcm orang xbetul)
Cikgu   : Huh!! Da agak da mesti suke punye..ok saya benti tepi jalan kite tukar...

Ya Allah cikgu boleh tak jangan wat saya suspen..saya takut tau...ahhahaha...ingatkan cikgu nak wat ape tadi...hahahaha...time kasih bg saya bawak balik sampai rumah....seronok rupanya bawak laju2 ni..yeah sampai gear 5 cikgu bg saya tale....

P/S: Kalau cikgu terbaca entry ni jangan mara tau saje je nak berjenaka....ahahahah..lepas ni saya akan pastikan saye tak terhantar mesej SYG lg ek...kalau bini cikgu baca mati saya..hehehe....


2 comments:

  1. hahaa XD suspen giler! Visit me too ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Tracey tula kan suspen je mula2... done visit ur blog n follow :) keep follow me too k...

      Delete